آخرین مقاله ای که خود اینستاگرام در وبلاگش در مورد سرچ و الگوریتم سرچ برای ما منتشر کرده است دو سه تا نکته خیلی مهم گفته است و این ها تجربی نیست این ها مواردی است که خود اینستاگرام منتشر کرده است و برای این است که در سرچ ها بهتر و بیشتر دیده شوید که باید چند نکته را رعایت کنید.

اول اینکه حتما در پیجتان از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان استفاده کنید همچنین در بیوگرافی از کلمات مرتبط به کسب و کارتان استفاده کنید. نکته بعد این است که در کپشن ها حتما باید از کلمات کلیدی و همچنین هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

نکته خیلی جالبی که خود اینستاگرام اشاره کرده است این است که در هشتگ یا کامنت ها از کلمات کلیدی استفاده کنید خیلی تاثیر ندارد با اینکه خیلی‌ها معتقدند که تاثیر دارد خود اینستاگرام اعلام کرده است تاثیری ندارد و بعد از همه موارد گفته است که ما اول به این موارد توجه میکنیم بعد به علایم فردی که سرچ میکند توجه می‌کنیم و در نهایت وارد بحث تعامل و محبوبیت میشویم.

به این معنی است که فردی که سرچ میکند ابتدا پیج هایی به آن نمایش داده می شود که موارد بالا را داشته باشد و در نهایت چون بحث رقابت پیش می آید محبوبیت و تعامل پیج شما برای دیده شدن در سرچ مخاطبتان برای الگوریتم اینستاگرام ارزش پیدا میکند.

جذب فالوئر از قسمت سرچ اینستاگرام

به این معنی است که هر چقدر پیجتان تعامل بیشتر با مخاطبان فعلی تان داشته باشد، هرچه قدر تایم آن پیجتان بیشتر باشد یعنی افراد بیشتری از فالوورهای شما زمان بیشتری را صرف کنند باعث می شود افراد جدیدی که به آن موضوع علاقه دارند شما را با احتمال بیشتری و در رده های بالاترین مشاهده کنند به این نکته حتما دقت کنید که اینجا هم تعامل و تایم آنپیج اهمیت خودش را نشان میدهد.

زمانی فعالیت شما در اینستاگرام دارای ارزش می شود که شما شاخص‌های مهم اینستاگرام را کسب کنید و از رقیبان خود پیشی بگیرید. یکی از این شاخص ها جذب فالور از سرچ اینستاگرام است.

انتشار پست در بهترین زمان

یکی از مهم ترین عواملی که باعث می‌شود تا شما در بیشتر در سرچ اینستاگرام دیده شوید، انتشار پست در بهترین زمان است.

پروفایل و بیو پیج خود را برای جستجوی اینستاگرام بهینه کنید

جستجوگر اینستاگرام کمی شبیه به گوگل است و معمولا مرتبط ترین صفحات با عبارت جستجویی شما را در نتایج نشان می دهد.طبق گفته های اینستاگرام نتایج جستجو برای کلمات در هر اکانتی متفاوت است و یکی از عواملی که روی آن تاثیر گذار است اکانت های دیگری است که دنبال می شود،پست هایی که با آن ها تعامل دارید و همچنین کلمات کلیدی که در اکانت خود برای معرفی خدماتتان استفاده می کنید.

username :میتوانید کلمه کلیدی کسب و کارتان را در قسمت نام کاربری خود در کنار نام برند خود بنویسد.

bio: یکی دیگر از فضاهایی که میتوانید کلمات کلیدی کسب و کارتان را در آنجا وارد کنید قسمت بایو پیج است.این فضا قسمت مناسبی برای معرفی و توضیحات مربوط به کسب و کارتان است.در انتخاب کلمات کلیدی این قسمت دقت زیادی به خرج دهید، زیرا می توانید تاثیر خوبی در سئو پیج اینستاگرام شما داشته باشند.

جذب فالوئر از قسمت سرچ اینستاگرام

پاسخ به دایرکت اینستاگرام

پاسخ دادن به دایرکت اینستاگرام چند مزیت دارد که برای پیج شما بسیار مفید است. اولین مزیت پاسخ به دایرکت این است که کاربران از شما راضی می شوند و احساس صمیمیت می کنند.

دومین مزیت پاسخ به دایرکت اینستاگرام نیز این است که شما می‌توانید جایگاه اول سرچ اینستاگرام را بدست بیاورید. میزان تعامل شما با کاربرانتان جزء مهم ترین فاکتورهایی است که الگوریتم‌های اینستاگرام چک می کند و به شما نمره می دهد.

استفاده از عکس ها با کیفیت و رنگ های مناسب

در انتخاب عکس برای محتوایتان وسواس زیادی خرج کنید.اینستاگرام شبکه ی اجتماعی عکس محوری است و شما با محتواهای عکسیتان خود را در نگاه اول به مشتری معرفی می کنید.پس سعی کنید از عکس های با کیفیت بالا و تا جای ممکن عکس های که توسط خودتان گرفته شده و کپی نیستند استفاده کنید.

طبق تحقیقات انجام شده رنگ آبی حدود 25% تاثیر بیشتری در جذب مشتری و افزایش سئو پیج اینستاگرام شما تاثیر گذار است.

همواره سعی کنید حرفی برای گفتن داشته باشید.محتوای خود را آپدیت کنید.پست و استوری بگزارید و میزان تعامل خود با کاربرانتان را افزایش دهید .به مخاطبنتان را این احساس را ندهید که پشت این پیج اینستاگرامی یک ربات است.با فعالیت خود سعی کنید احساس اعتماد ایجاد کنید.

مورد دوم اینکه علاوه بر این که با مخاطبانتان در تعامل هستید سعی کنید روزانه به طور متوسط حداقل نیم ساعت با دیگر پیج هایی که همکار شما هستند و یا سایر پیج های مرتبط با خودتان تعامل برقرار کنید .در این صورت اینستاگرام رشته ی فعالیتی شما را می شناسد و شما را به مخاطبان هدفتان نزدیک تر می کند.

همچنین الگوریتم جدید اینستاگرام بر مبنای میزان فعالیت شما در پیج است و به هر میزان تعاملی که داشته باشید شما را به افراد بیشتری نشان می دهد.

از اینکه تا انتها این مقاله جذب فالوئر از قسمت سرچ اینستاگرام همراه ما بودید سپاس گزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *